Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Help desk / Wsparcie użytkownika
Firma: - miejsce pracy: Wrocław
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko Help desk / Wsparcie użytkownika
Oczekiwania:
Wymagania kluczowe:
• wykształcenie informatyczne lub pokrewne (również studenci ostatnich lat),
• dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS Windows: XP, VISTA, 7,
• wiedza z zakresu sieci komputerowych i zagadnień: TCP/IP, DNS, DHCP, SMTP,
• dobra znajomość języka angielskiego w komunikacji z użytkownikiem,
• odporność na pracę w stresie,
• nastawienie na pomoc użytkownikom,
• komunikatywność.
Wymagania dodatkowe:
• znajomość pakietów Office (2007/2010) w szczególności Ms Excel,
• mile widziana znajomość narzędzi i sposobów diagnozowania łączności w sieciach TCP/IP,
• konfiguracja i obsługa urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, fax, itd.,
• wiedza z zakresu konfiguracji urządzeń mobilnych: telefony komórkowe, smartphone.
Oferta:
• Praca przy prestiżowym projekcie,
• Pakiet szkoleń branżowych,
• Możliwość zaliczenia praktyk zawodowych/stażów,
• Elastyczne godziny pracy,
• Umowa cywilnoprawna,
• Praca w Gdańsku, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu.
Wszystkie osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie aplikacji (CV) na adres mailowy: krzysztof.kaczmarek@manpower.pl
Data dodania: 23-12-2011
Wyświetleń: 863
Wyświetleń: 863