Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Firma: Hemmersbach miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Hemmersbach świadczy usługi w zakresie infrastruktury IT w ponad 190 krajach i posiada ponad 50 oddziałów na całym świecie. Dostarczamy usługi wyłącznie dla wiodących firm z branży IT. Oferując pragmatyczne rozwiązania nie tylko zyskujemy zadowolenie naszych Klientów, ale zmieniamy świat wokół nas. Jako firma zaangażowana społecznie część naszych zysków przekazujemy na działania bezpośrednie: fundację Hemmersbach Rhino Force oraz Hemmersbach Kids' Family.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Bielany Wrocławskie
Zadania
- Monitorowanie i aktualizowanie zgłoszeń w systemie wewnętrznym
- Bieżąca walidacja i analiza danych zawartych w zgłoszeniach zgodnie z przyjętymi procedurami
- Współpraca z inżynierami oraz lokalnymi zespołami wsparcia
- Praca w trybie zmianowym w dni robocze (w tym możliwe dyżury w dni weekendowe)
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Gotowość do pracy na zmiany dzienne i nocne (od poniedziałku do piątku 8 h dziennie)
- Znajomość MS Office (w szczególności: Excel oraz Outlook
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Samodzielność oraz proaktywne podejście do pracy
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w obsłudze klienta
Benefity
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
- Przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów i podejmowania nowych wyzwań
- Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku w firmie o płaskiej strukturze i nieformalnej, bezpośredniej komunikacji
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie (wsparcie dla naszych projektów CSR: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids' Family)
- Pakiet powitalny, kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie w realizacji zadań w ramach Buddy program
- Kursy językowe, zniżki na studia na uczelniach partnerskich, szeroka gama szkoleń na wewnętrznej platformie e-learningowej, dla dzieci pracowników dostęp do serwisu edukacyjnego
- Możliwość pracy zdalnej w trakcie pandemii
- Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy
Zadania
- Monitorowanie i aktualizowanie zgłoszeń w systemie wewnętrznym
- Bieżąca walidacja i analiza danych zawartych w zgłoszeniach zgodnie z przyjętymi procedurami
- Współpraca z inżynierami oraz lokalnymi zespołami wsparcia
- Praca w trybie zmianowym w dni robocze (w tym możliwe dyżury w dni weekendowe)
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Gotowość do pracy na zmiany dzienne i nocne (od poniedziałku do piątku 8 h dziennie)
- Znajomość MS Office (w szczególności: Excel oraz Outlook
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Samodzielność oraz proaktywne podejście do pracy
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w obsłudze klienta
BENEFITY
- Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
- Bezpłatny parking / Firmowy autobus z Wrocławia
BENEFITY
- Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
- Bezpłatny parking / Firmowy autobus z Wrocławia
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta
Praca Wojcieszów
Praca Opiekun Klienta dolnośląskie
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Praca Doradca Klienta Bielany Wrocławskie
Praca Bielany Wrocławskie
Hemmersbach
Praca Prochowice
PUP Bielany Wrocławskie
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta
Pozostałe oferty pracy w firmie Hemmersbach
Data dodania: 17-05-2021
Wyświetleń: 249
Wyświetleń: 249