•kompletowanie i prowadzanie dokumentacji pojazdów (teczek)•kompletowanie, sprawdzanie poprawności i przechowywanie ewidencji przebiegu pojazdów,•prowadzenie rejestru ewidencji•wprowadzanie do systemu danych z umów leasingowych pojazdów oraz załączanie w bazie ich skanów•wprowadzanie do systemu danych z kart paliwowych•skanowanie umów oraz zmian do umów i umieszczanie ich w bazie•rozliczanie użytkowników samochodów służbowych z tytułu szkód oraz wystawianie not obciążeniowych•obsługa mandatów•raportowanie w zakresie kończących się badań technicznych, informowanie użytkowników•odbieranie/wydawanie pojazdów służbowychPraca w godzinach 8-16Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub innej dogodnej dla kandydata formy zdobycie doświadczenia w zarządzaniu liczną i bardzo różnorodną flotą pojazdów twórcze, rozwijające zadania w dynamicznym podmiocie pracę w miłej atmosferze od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30:15:30 Możliwe benefity: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, udział w szkoleniach i eventach branżowych, a także dedykowanych programach pracowniczych.Kontakt z pracodawcą: h.zwolinska@optima-fleet.pl
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA W SZCZEGÓŁNOŚCI WORD. EXCEL
Uprawnienia: komunikatywność, kultura osobista
Uprawnienia: samodzielność, dokładność, odporność na stres
Wymagania inne: wykształcenie minimum średnie bardzo dobra znajomość pakietu Office, zwłaszcza programu Excel sumienność w wykonywaniu obowiązków i bardzo dobra organizacja pracy własnej umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu komunikatywność prawo jazdy kat.B mile widziane: doświadczenie w pracy w dziale zarządzania flotą, zainteresowania dziedzinowemile widziane prawo jazdy kat.B
Miejsce pracy:Wrocław
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 3 000 PLN