Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. organizacji biura
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. organizacji biura
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/3421
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie biura:- korespondencja wychodząca i przychodząca, łącznie z pisaniem listów i pism - wyszukiwanie i zamawianie materiałów potrzebnych do wykonania inwestycji- współpraca z podwykonawcami i dostawcami (ustalanie terminów dostaw, organizowanie transportów) - wsparcie w przygotowaniu dokumentów powykonawczych (mile widziane doświadczenie w pracy przy zamówieniach publicznych)- kontrola nad fakturami i przekazywanie ich do księgowości,godziny pracy 8:00 - 16:00Praca na okres próbny: 3 m-ceKontakt z pracodawcą: e.boratynska@form-ica.com.pl lub 783882121
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE / OPEN OFFICE
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
Uprawnienia: Doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagania inne:
wykształcenie średnie, staż pracy 1 rok na podobnym stanowisku, obsługa pakietu MS OFFICE / OPEN OFFICE, prawo jazdy kategoria - BNastawienie na rozwiązywanie problemówOtwartość w stosunku do pracy z klientami i dostawcamijęz. angielski A2
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 893 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Data dodania: 11-06-2021
Wyświetleń: 192
Wyświetleń: 192