kandydatów
Starszy inspektor
Firma: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca siedząca
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks)
- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawnych ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy
Zakres zadań
- naliczanie i sporządzanie list miesięcznych uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników wraz z potrąceniami wynikającymi z prawidłowo ustalonych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, prawidłowo ustalonych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz z tytułu prowadzonej egzekucji zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu dokonania terminowej realizacji przy wykorzystaniu specjalistycznych programów komputerowych płacowych dla policjantów i pracowników
- obliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy oraz sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczenia składek DRA, RCA w celu przekazania do ZUS przy wykorzystaniu programu PŁATNIK
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń w celu prawidłowego naliczenia płacy
- sporządzanie rocznej rozliczeniowej informacji w zakresie pobranego dochodowego od osób fizycznych PIT-11 lub PIT-40 w celu terminowego przekazania do właściwego Urzędu Skarbowego oraz podatnikom przy wykorzystaniu specjalistycznych programów komputerowych płacowych dla policjantów i pracowników
- sporządzanie i dostarczanie, w celu przekazania informacji pracownikowi, raportu miesięcznego dla osoby ubezpieczonej – ZUS-RMUA przy wykorzystaniu programu PŁATNIK
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do Archiwum KWP w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków w celu przekazania informacji pracownikowi lub instytucji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy w komórkach finansowych
- przeszkolenie z zakresu przepisów dotyczących obliczania płac, przeszkolenie z zakresu rozliczania składek ZUS
- umiejętność obsługi płacowych programów komputerowych, programu PŁATNIK
- znajomość i umiejętność interpretacji przepisów podatkowych, prawa pracy oraz systemu ubezpieczeń społecznych
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność niezbędna przy obsłudze interesantów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w komórkach płacowo-kadrowych
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wyświetleń: 245