Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 80059
Warunki pracy
- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku
- praca wymaga umiejętności komunikacji
- praca pod presją czasu
- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, fax, telefon)
- budynek przystosowany dla osób niepełnoprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę
- praca na poziomie II piętra
Zakres zadań
- realizowanie czynności zakresu gromadzenia, przetwarzania i analizowania korygowania nieprawidłowości informacji w Policyjnym Rejestrze Imprez Masowych dotyczących działań Policji związanych z zabezpieczeniem przez jednostki i komórki organizacyjne KWP we Wrocławiu imprez, protestów, innych zdarzeń mających wpływ na stan bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz przejazdów ich uczestników
- współpraca z komórkami KWP we Wrocławiu właściwymi w sprawach BHP i medycyny pracy w zakresie terminowego realizowania tych zagadnień w Sztabie Policji KWP we Wrocławiu
- obsługa kancelaryjna Sekcji Operacji Policyjnych i Zarządzania Kryzysowego, w tym prowadzenie spisów archiwizacyjnych w zakresie operacji policyjnych
- opracowywanie tygodniowych informacji o imprezach, protestach i zdarzeniach mających wpływ na stan bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie woj. dolnośląskiego – podczas nieobecności osoby realizującej zadnie
- rozliczanie w PRIM operacji i podoperacji na szczeblu wojewódzkim wraz z osobą odpowiedzialną za przygotowanie dokumentacji danego zabezpieczenia
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego (półtora roku) doświadczenia zawodowego w administracji
- umiejętność pracy na komputerze ze znajomością pakietu Microsoft Office
- podstawowa znajomość aktów prawnych w zakresie bezpieczeństwa imprez masowych, BHP i medycyny pracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe
- przeszkolenie w zakresie BHP i medycyny pracy
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Data dodania: 23-06-2021
Wyświetleń: 246
Wyświetleń: 246