kandydatów
Starszy specjalista
Firma: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
-praca w siedzibie Urzędu, -wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych, -stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na pierwszym piętrze z dostępem do światła dziennego, -narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, -występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin, -budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Zakres zadań
- prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie dochodów budżetu państwa w programie finansowo-księgowym,
- sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań budżetowych Rb-23, Rb-27, w zakresie dochodów budżetu państwa oraz informacji dotyczących rozliczania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej z tytułu refundacji wydatków poniesionych z budżetu państwa,
- analizowanie i weryfikowanie kwartalnych sprawozdań Rb-27ZZ z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami,
- prowadzenie ewidencji księgowej bankowego rachunku depozytowego oraz rachunków pomocniczych w programie finansowo-księgowym,
- naliczanie i odprowadzanie zweryfikowanej kwoty dochodów budżetowych na centralny rachunek bieżący budżetu państwa, którego dysponentem jest Minister Finansów,
- obsługiwanie Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa Trezor oraz informatycznego programu narzędziowego „Sprawozdawczość budżetowa DUW” w zakresie sprawozdania Rb-27ZZ – weryfikowanie, agregowanie i wprowadzanie danych w terminach wynikających z przepisów prawa,
- analizowanie i ocenianie otrzymanej dokumentacji w sprawach dotyczących umorzenia w całości albo w części lub odroczenia spłaty lub rozłożenia na raty spłaty należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym przypadających Skarbowi Państwa reprezentowanemu przez starostę wykonującego zadania z zakresu administracji rządowej z tytułu gospodarki nieruchomościami,
- sporządzanie kwartalnych informacji o wykonaniu planu dochodów przez jednostki samorządu terytorialnego oraz stanie zaległości, zgodnie z danymi zawartymi w sprawozdaniu Rb-27ZZ.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych,
- znajomość ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych,
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz aktów wykonawczych,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność organizacji pracy,
- komunikatywność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Pozostałe oferty pracy w firmie Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Wyświetleń: 229