Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds płac
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds płac
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/4797
OBOWIĄZKI:
1. Obliczanie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń należnych pracownikom na podst. Przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS,2. Obliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wypłacanych na podstawie umów cywilnoprawnych3. Obliczanie, prowadzenie bieżącej i terminowej dokumentacji oraz rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych, składek ZUS, Funduszu Pracy i składki zdrowotnej4. Wystawianie dokumentacji płacowej do praw emerytalno-rentowych, zasiłków itp.5. Rozliczanie zasiłków z ubezpieczeń społecznych, urlopów wychowawczych i innych przerw w wykonaniu pracy, 6. Prowadzanie ewidencji wynagrodzeń oraz zasiłków z ubezpieczeń społecznych,7. Naliczanie i korygowanie wpłat do PPK oraz raportowanie do ZUS8. Przygotowanie dokumentów księgowych dotyczących kosztów wynagrodzeń oraz składników pochodnych od wynagrodzeń;9. Naliczanie świadczeń należnych pracownikom oraz emerytom i rencistom z zakładu z ZFŚS10. Ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami Komorników Sądowych, 11.Prowadzenie korespondencji z US, ZUS oraz innymi podmiotami 12.Prowadzenie ewidencji wydatkowania środków dot. wynagrodzeń i składników pochodnych od wynagrodzeń,13. Bieżąca analiza zmian przepisów prawa dot. zasad wynagradzania, podatków oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym,14. Udział w komisjach inwentaryzacyjnych, 15. Prowadzenie i rozliczanie kasy gotówkowej16. Realizacja przelewów i stały kontakt z bankami17. Przygotowanie raportów, wskaźników, sprawozdań.Forma umowy: umowa o prace , praca na jedną zmianę Miejsce pracy: ul. Krakowska 26 50-425 Wrocław Kontakt z pracodawcą: rekrutacja@aps.wroclaw.pl lub: 790-444-392Oferta w sali: E
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Specjalista do spraw wynagrodzeń
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagania inne:
1) wykształcenie: wyższe z zakresu finansów, rachunkowości, ekonomii lub matematyki2) staż pracy: min. 2-3 lata na podobnym stanowisku3) umiejętność specjalność dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność współpracy.4) inne (wpisać jakie) dobra znajomość pakiet MS Office, znajomość programu Enova (mile widziana), znajomość kodeksu pracy, przepisów podatkowych, przepisów związanych ubezpieczeniami społecznymi.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
2 800 - 4 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Data dodania: 27-07-2021
Wyświetleń: 148
Wyświetleń: 148