Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Administrator ds. Obsługi Klienta
Firma: Hemmersbach miejsce pracy: Wrocław
Hemmersbach świadczy usługi w zakresie infrastruktury IT w ponad 190 krajach i posiada ponad 50 oddziałów na całym świecie. Dostarczamy usługi wyłącznie dla wiodących firm z branży IT. Oferując pragmatyczne rozwiązania nie tylko zyskujemy zadowolenie naszych Klientów, ale zmieniamy świat wokół nas. Jako firma zaangażowana społecznie część naszych zysków przekazujemy na działania bezpośrednie: fundację Hemmersbach Rhino Force oraz Hemmersbach Kids' Family.
Do naszego działu Globalnego Wsparcia Klienta poszukujemy osoby na stanowisko
Administrator ds. Obsługi Klienta
Wrocław
Zadania
- Monitorowanie i aktualizowanie zgłoszeń w systemie wewnętrznym
- Bieżąca walidacja i analiza danych zawartych w zgłoszeniach zgodnie z przyjętymi procedurami
- Współpraca z inżynierami oraz lokalnymi zespołami wsparcia
- Prowadzenie rozmów telefonicznych w języku angielskim
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość MS Office (w szczególności: Excel oraz Outlook)
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Proaktywne podejście do pracy oraz gotowość do przyjmowania nowych zdań
- Gotowość do pracy na zmiany, w systemie 24/7
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w obsłudze klienta
Benefity
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
- Przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów i podejmowania nowych wyzwań
- Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku w firmie o płaskiej strukturze i nieformalnej, bezpośredniej komunikacji
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie (wsparcie dla naszych projektów CSR: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids' Family)
- Pakiet powitalny, kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie w realizacji zadań w ramach Buddy program
- Kursy językowe, zniżki na studia na uczelniach partnerskich, szeroka gama szkoleń na wewnętrznej platformie e-learningowej, dla dzieci pracowników dostęp do serwisu edukacyjnego
- Możliwość pracy zdalnej w trakcie pandemii
- Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy
Zadania
- Monitorowanie i aktualizowanie zgłoszeń w systemie wewnętrznym
- Bieżąca walidacja i analiza danych zawartych w zgłoszeniach zgodnie z przyjętymi procedurami
- Współpraca z inżynierami oraz lokalnymi zespołami wsparcia
- Prowadzenie rozmów telefonicznych w języku angielskim
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość MS Office (w szczególności: Excel oraz Outlook)
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Proaktywne podejście do pracy oraz gotowość do przyjmowania nowych zdań
- Gotowość do pracy na zmiany, w systemie 24/7
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w obsłudze klienta
BENEFITY
- Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
- Bezpłatny parking / Firmowy autobus z Wrocławia
BENEFITY
- Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
- Bezpłatny parking / Firmowy autobus z Wrocławia
Pozostałe oferty pracy w firmie Hemmersbach
Data dodania: 11-08-2021
Wyświetleń: 250
Wyświetleń: 250