Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista Customer Care - osoba niepełnosprawna
Firma: Pamista IT&Marketing miejsce pracy: Wrocław
Firma Pamista IT&Marketing z Wrocławia poszukuje kandydata/-tki na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klientów sklepu internetowego
Od kandydatów oczekujemy:
• Wykształcenia min. średniego,
• Wysokiej komunikatywności,
• Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – WARUNEK KONIECZNY
• Dobrej organizacji pracy
• Otwartości na innowacyjne wyzwania projektowe
• Znajomości pakietu biurowego MS OFFICE (szczególnie EXCEL)
• Orzeczenie o niepełnosprawności
• Mile widziany status bezrobotnego
Rodzaj pracy:
• praca stacjonarna w stałych godzinach
Zadania:
• obsługa kluczowych klientów e-commerce i tradycyjnych na rynku polskim i niemieckim
• organizacja biura sprzedaży
• kontakty z dostawcami
• współzarządzanie projektami rozwoju produktów i usług
• współudział w projektach rozwojowych firmy oraz jej klientów
Oferujemy:
• Interesującą, stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• Udział w realizacji ciekawych projektów rozwojowych,
• Możliwość rozwoju kariery i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
• Atrakcyjne wynagrodzenie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów (życiorys oraz list motywacyjny) na adres:
adrianna.lewandowska@pamista.pl
z dopiskiem „Specjalista Customer Care”
Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli:
"Wyrażamy zgodę na przetwarzania moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.06.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z 1997 r.).
Data dodania: 21-02-2011
Wyświetleń: 1429
Wyświetleń: 1429