Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy referent
Firma: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 84744
Warunki pracy
Praca będzie wykonywana na parterze budynku, przy oswietleniu naturalnym i sztucznym.
Istnieje konieczność przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami budynku KMP przy ul. Szymanowskiego 11 oraz pomiędzy budynkami: KMP przy ul. Szymanowskiego 11, a KMP przy ul. Sołtysowickiej 21.
W budynku przy ul. Szymanowskiego brak windy.
Zakres zadań
- prowadzenie Elektronicznego Dziennika Korespondencji (E-KOMENDA), dzienników podawczych w celu prawidłowej realizacji zadań związanych z obiegiem dokumentów
- sporządzanie list obecności oraz prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach służbowych, wypełnianie kart ewidencji czasu pracy pracowników cywilnych w celu przestrzegania dyscypliny pracy
- obsługa e-faktur w systemie SWOP w celu ich właściwego obiegu i rozliczenia oraz rozliczenie kosztów związanych z przesyłkami z Poczty Polskiej
- prowadzenie dokumentacji związanej z działaniem komisji do opiniowania wniosków o udzielenie pomocy finansowej w formie zapomogi w celu zapewnienia ciągłości prac komisji
- prowadzenie ewidencji urlopów wydziału celem prawidłowego i terminowego wykorzystania przez policjantów oraz pracowników cywilnych urlopów wypoczynkowych oraz dodatkowych
- wystawianie i przechowywanie kart obiegowych wewnętrznych wydziału dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych zwalnianych i przenoszonych do innych komórek organizacyjnych celem prawidłowego rozliczenia pracowników
- prowadzenie ewidencji pieczęci będących na stanie wydziału celem prawidłowego wydawania i rozliczenia funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych z pobranych wcześniej stempli
- uczestniczenie w okresowym komisyjnym kwalifikowaniu i brakowaniu akt Wydziału Wspomagającego celem bieżącego i prawidłowego archiwizowania dokumentów znajdujących się na stanie wydziału
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjnej
- komunikatywność
- dobra organizacja pracy własnej
- terminowość
- obsługa komputera w zakresie znajomości pakietów biurowych MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Data dodania: 22-09-2021
Wyświetleń: 196
Wyświetleń: 196