Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Sekretarka
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Sekretarka
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/6215
OBOWIĄZKI:
- obieg dokumentów, przygotowywanie pism, analiz i raportów, korespondencji, - obsługa oraz archiwizacja dokumentów, - obsługa poczty,- prowadzenie kalendarzy, - obsługa systemu zamówień, - organizacja spraw pracowników, doktorantów, - zastępstwo w innych jednostkach administracyjnych.Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E, C, A. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadry@hirszfeld.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Sekretarka
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
wykształcenie: średnie, wyższe - biologiczne, chemiczne będzie dodatkowym atutem, staż pracy: brak wymagań, znajomość pakietu MS Office, urządzeń biurowych, komunikatywna znajomość języka angielskiego
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
do 3 200 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Data dodania: 27-09-2021
Wyświetleń: 163
Wyświetleń: 163