Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista helpdesk z językiem francuskim
Firma: ManpowerGroup Sp. z o.o. miejsce pracy: Wrocław
Experis jest globalną firmą doradztwa personalnego, adresowaną do specjalistów i kadry zarządzającej w obszarze IT. Wykorzystując potencjał kandydatów zapewniamy im wszechstronny rozwój zawodowy, łącząc ich z wiodącymi na rynku pracodawcami. Każdą technologię można kupić, ale prawdziwą wartością w biznesie są ludzie. Pozwól nam pomóc w rozwoju Twojej zawodowej przyszłości.
Specjalista helpdesk z językiem francuskim
Miejsce pracy: Wrocław | Numer ref.: SHJ/110/MFI
Oferta:
- Praca 100% zdalna, w pełnym wymiarze godzin
- Praca pn.-pt. w godz. 8-19 (2 zmiany: 8-16 i 11-19 naprzemiennie co tydzień)
- Umowa o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Benefity: pakiet opieki medycznej (Luxmed), ubezpieczenie na życie, Multikafeteria (w tym karta Multisport), bonus świąteczny
Wymagania:
- Doskonała znajomość języków francuskiego i angielskiego w mowie i piśmie (C1)
- Minimum roczne doświadczenie w branży zorientowanej na klienta
- Komunikatywność, umiejętność przejęcia inicjatywy, umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność szybkiego pisania - 40 (lub więcej) słów na minutę
- Biegła znajomość MS Office i przeglądarek internetowych
- Stabilne łącze internetowe (praca 100% zdalna)
- Podstawowa znajomość gier (jeśli jesteś regularnym graczem jest to dodatkowy atut)
Zadania:
- Kontakt z klientem francusko- i angielskojęzycznym (email, chat, wiadomości, połączenia telefoniczne)
- Rozwiazywanie problemów na podstawie dostępnej bazy wiedzy i innych zasobów
- Odpowiadanie na pytania Klientów oraz zbieranie opinii
- Dokonywanie rekomendacji produktów i pomoc Klientom w dokonywaniu zakupów
Pozostałe oferty pracy w firmie ManpowerGroup Sp. z o.o.










Data dodania: 04-10-2021
Wyświetleń: 225
Wyświetleń: 225