kandydatów
Referent ds. gospodarczych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Zawód: Administrator nieruchomości
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagania inne:
1) wykształcenie: min. średnie lub wyższe,2) staż pracy 4 lata dla wykształcenia średniego, 2 lata wykształcenie wyższego, 3) umiejętność:znajomość przepisów wynikających z Ustawy Prawo Budowlane, znajomość przepisów wynikających z Rozporządzeń Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, znajomość przepisów wynikających z Polskich Norm, znajomość zagadnień dotyczących zamówień publicznych, znajomość obsługi systemów elektronicznych: SIO, REUS (dodatkowy atut), biegła obsługa komputera, doskonała organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność samodzielnej pracy, dokładność, sumienność, rzetelność, kreatywność, gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji, kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, stan zdrowia pozwalający na pracę na w/w stanowisku
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
do 1 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 192