kandydatów
Radca prawny
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Zawód: Radca prawny (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagania inne:
wykształcenie: wyższe prawnicze, staż pracy: minimum 3 lata, Podstawowe wymagania:- znajomość prawa zamówień publicznych, - znajomość prawa pracy,- znajomość prawa administracyjnego, - znajomość postępowania cywilnego, - znajomość postępowania administracyjnego i sądowo-administracyjnego, - dobra znajomość obsługi komputera środowisko Windows, pakietów biurowych typu: Word, Excel, Wymagania dodatkowe: - doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy, - posiadanie uprawnień rady prawnego, - redagowanie pism i wydawanie opinii prawnych, - przygotowywanie pism procesowych, - dokonywanie pisemnej interpretacji obowiązujących przepisów, - przeprowadzanie szkoleń, - biegła znajomość systemu informacji prawnej LEX, - mile widziane doświadczenie w pracy w organach administracji, - komunikatywność
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
od 4 200 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 181