Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Zastępca kierownika oddziału
Firma: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Zastępca kierownika oddziału
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 86670
Warunki pracy
- praca w Budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej,
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na III piętrze z dostępem do światła dziennego,
-brak windy,
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- nadzorowanie i organizowanie pracy operatorów numerów alarmowych, starszych operatorów numerów alarmowych, koordynatorów, koordynatorów-trenerów, w tym opracowywanie harmonogramów czasu pracy pracowników Centrum Powiadamiania Ratunkowego we Wrocławiu oraz koordynowanie jego realizacji,
- nadzorowanie realizacji spraw związanych ze współpracą Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu z Komendą Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu,
- realizowanie spraw związanych z udostępnieniem danych dotyczących zgłoszeń alarmowych zarejestrowanych w Centrum Powiadamiania Ratunkowego,
- uczestnictwo w komisjach egzaminacyjnych i odwoławczych operatorów numerów alarmowych,
- opracowywanie ocen pracy i kompetencji oraz opinii dotyczących pracowników CPR,
- realizowanie spraw związanych z aktualizacją strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu w zakresie Oddziału Centrum Powiadamiania Ratunkowego,
- kierowanie organizacją szkoleń dla operatorów numerów alarmowych oraz pozostałych pracowników Oddziału, w tym pracowników obsługi administracyjnej, technicznej oraz psychologa,
- realizowanie spraw związanych z obsługą zatrudnienia pracowników Centrum Powiadamiana Ratunkowego we Wrocławiu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie powiadamiania ratunkowego, zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa i porządku publicznego lub ratownictwa medycznego
- znajomość ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego
- znajomość rozporządzenia w sprawie organizacji i sposobu funkcjonowania centrum powiadamiania ratunkowego oraz procedur obsługi zgłoszeń alarmowych
- znajomość rozporządzenia w sprawie informacji zamieszczanych w karcie oceny pracy, karcie oceny kompetencji i karcie samooceny oraz wzorów tych kart
- znajomość rozporządzenia w sprawie szkoleń pracowników centrum powiadamiania ratunkowego
- znajomość rozporządzenia w sprawie numerów telefonicznych, które mogą być obsługiwane w ramach systemu powiadamiania ratunkowego
- znajomość rozporządzenia w sprawie wymagań funkcjonalnych dla systemu teleinformatycznego i interfejsu komunikacyjnego oraz warunków współpracy systemu powiadamiania ratunkowego z Policją, Państwową Strażą Pożarną oraz dysponentami zespołów ratownictwa medycznego
- znajomość ustawy o Policji
- znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej
- znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość podstaw funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych
- umiejętność kierowania zespołem pracowników
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Pozostałe oferty pracy w firmie Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Data dodania: 27-10-2021
Wyświetleń: 220
Wyświetleń: 220