Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Archiwista
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Archiwista
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/7103
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie i archiwizowanie dokumentacji, - nadzór nad porządkowaniem i gromadzeniem dokumentów, - kompletowanie, odszukiwanie i udostępnianie dokumentacji, - sporządzanie protokołów i raportów, - klasyfikowanie dokumentacji w oparciu o podział dokumentacji, - układanie dokumentów w kartony zbiorcze i na regały, - przygotowywanie do wydania dokumentacji osobom i podmiotom uprawnionym zgodnie z procedurami.Maksymalnie 176 godzin miesięcznie, dyspozycyjność od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku. Oferta dostępna w sali C, E, H. Kontakt z pracodawcą - Łukasz Jarosławski, tel.: 693 180 232, e-mail: lj@spektrum.wroc.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Archiwista
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagania inne:
wykształcenie: średnie lub wyższe, staż pracy: brak wymagań, punktualność i dokładność przy wykonywania zadań, dyspozycyjność od poniedziałku do piątku, obsługa komputera, poczty elektronicznej oraz oprogramowania wspomagającego pracę, mile widziany status studenta
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
do 19,7 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Data dodania: 29-10-2021
Wyświetleń: 227
Wyświetleń: 227