Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Czynności administracyjne, biurowe
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Czynności administracyjne, biurowe
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/7319
OBOWIĄZKI:
Drukowanie i dokładanie do akt dokumentów pobytowych i związanych z legalną pracą i innych.Przyjmowanie akt i innych dokumentów od Koordynatorów .Weryfikacja poprawności dokumentów w aktach.Tworzenie i wysyłka protokołów z brakami w sprawdzonych aktach.Uzupełnianie w aktach braków uzyskanych od Koordynatorów.Przygotowywanie gotowych akt do archiwizacji zewnętrznej.Umowa zlecenie: 3 LATAIlość godzin w tygodniu 40Kontakt z pracodawcą: nataliia.kirakowska@personnelservice.pl lub 730325360
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania dodatkowe:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: obsługa komputera
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagania inne:
wykształcenie: wyższe albo średniestaż pracy bez znaczenia,obsługa komputera
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 18,3 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Data dodania: 10-11-2021
Wyświetleń: 186
Wyświetleń: 186