Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy inspektor
Firma: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 87573
Warunki pracy
- praca biurowa, w pozycji siedzącej, przy komputerze powyżej 4 godzin
Zakres zadań
- przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje, powiela i wysyła dokumenty niejawne, materiały niejawne i nośniki niejawne w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych
- prowadzi postępowania związane ze zmianą lub zniesieniem klauzuli tajności, zwolnieniem z zachowania w tajemnicy informacji niejawnej oraz odnotowuje zmiany/zniesienia klauzuli tajności w urządzeniach ewidencyjnych w celu właściwej realizacji wniosków sądu, prokuratury i jednostek/komórek Policji
- zapewnia należytą ochronę materiałom niejawnym, rozlicza policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów i materiałów niejawnych, w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub stosunku pracy, przeniesienia lub oddelegowania do służby lub pracy w innej jednostce lub komórce organizacyjnej albo delegowania do służby lub pracy poza Policja, podpisuje obiegówki w celu sprawowania właściwego nadzoru nad dokumentami i materiałami niejawnymi
- realizuje czynności związane ze sporządzaniem protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. B oznaczonej symbolem BC oraz archiwizuje dokumenty niejawne i jawne będące na stanie Kancelarii Tajnej w celu przekazania do Archiwum
- przeprowadza szkolenia i instruktaże w ramach doskonalenia zawodowego oraz przestrzegania zasad zachowania w tajemnicy informacji niejawnych w celu eliminowania błędów oraz wdrażania nowych przepisów
- tworzenie, legislacja, ewidencjonowanie, dystrybucja, powielania, udostępnianie i wydawanie przepisów niejawnych w celu zapewnienia ciągłości związanej z wykonywaniem zadań
- realizuje zadania związane z korespondencją jawną i niejawną w celu zapewnienia prawidłowej obsługi interesanta
- zastępuje w przypadku czasowej nieobecności pracowników Kancelarii Tajnej w celu zapewnienia ciągłości pracy
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
- właściwa interpretacja przepisów
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- znajomość KK, KPK
- umiejętność obsługi programów specjalistycznych
- bardzo dobra organizacja pracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- kurs szkolenia zawodowego organizowany przez KGP oraz ABW
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „ściśle tajne”, zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy w obszarze prowadzenia kancelarii tajnej
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Data dodania: 15-11-2021
Wyświetleń: 217
Wyświetleń: 217