kandydatów
Specjalista administracyjno-biurowy
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
1. Dbanie o płynny przepływ dokumentów w przedsiębiorstwie, 2. Obsługiwanie przychodzącej i wychodzącej korespondencji, 3. Kontakt z podwykonawcami i dostawcami (również może zdarzyć się wysyłanie zapytań cenowych) 4. Opieka nad księgowością - pilnowanie bieżących faktur, rozliczeń zaliczek pobranych przez pracowników i przygotowanie dokumentów dla biura księgowego, 5. Opieka nad kadrami - wnioski urlopowe, zwolnienia L4, przygotowanie dokumentów dla biura kadrowego, 6. Wsparcie zespołu przy realizacji projektów. Miejsce pracy: ul. Modra 36a, 54-151 Wrocław Forma umowy: umowa o pracę na okres próbny 3 miesiace z możliwością przedłużenia Kontakt z pracodawcą: e.boratynska@form-ica.com.pl Praca w godzinach od 8.00-16.00 Oferta w sali: E, A
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: pomaturalne/policealne, brak
Uprawnienia: Doświadczenie na podobnym stanowisku
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Wymagania inne:
Wykształcenie pomaturalne, policealne staż pracy 3 lata doświadczenie na pododbnym stanowisku dobre zdolności interpersonalne biegła obsługa komputera - umiejętnść obsługi programów Office Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole Podstawowa wiedza z zakresu księgowości i kadr - ogólna znajomość pracy w obrębie zamówień publicznych, - doświadczenie w pracy z jednostkami administracji publicznej będzie ogromnym atutem, - wiedza z branży budowlanej lub zieleni będzie ogromnym atutem.
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
do 3 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 232