Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu
Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 88794
Warunki pracy
- Charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań: praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: narzędzia pracy - zestaw komputerowy i inne urządzenia biurowe; oświetlenie sztuczne i naturalne; bariery architektoniczne w budynku - stanowisko pracy zorganizowane na I piętrze w budynku I-piętrowym (2 kondygnacje), budynek jest wyposażony w podjazd, windę, toaletę i drzwi odpowiedniej szerokości dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
Zakres zadań
- przyjmuje dokumentację z poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu, przechowuje i zabezpiecza oraz porządkuje i prowadzi ewidencję zgromadzonej dokumentacji zgodnie z wymogami prawa
- brakuje dokumenty niearchiwalne oraz przygotowuje i przekazuje materiały archiwalne do właściwego archiwum państwowego
- udostępnia dokumentację archiwalną osobom upoważnionym oraz sporządza zestawienia ilościowe akt przyjętych do archiwum w podziale na kategorie
- sporządza sprawozdania z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w nim przechowywanej
- doradza komórkom organizacyjnym urzędu w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją
- prowadzi szkolenia osób odpowiedzialnych za prowadzenie filii archiwum w delegaturach urzędu
- nadzoruje całość spraw archiwalnych urzędu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w realizacji zadań archiwisty lub wykonywania czynności związanych z przechowywaniem dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców oraz wydawaniem odpisów i kopii z tej dokumentacji
- Znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania przepisów prawa w zakresie ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalne, rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie niezbędnych elementów struktury dokumentów elektronicznych, rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z dokumentami elektronicznymi, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończenie kursu kancelaryjno–archiwalnego lub innego szkolenia z zakresu prowadzenia archiwum
Pozostałe oferty pracy w firmie Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu
Data dodania: 03-12-2021
Wyświetleń: 228
Wyświetleń: 228