Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Analityk Internetowy

Firma: Apteka Dr.Max miejsce pracy: Wrocław

Dr.Max Polska to druga największa sieć aptek w kraju stworzona przez międzynarodowy holding Dr.Max –lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i zagranicąale nie byłoby to możliwe gdyby nie pracownicy uczestników sieci- najlepsi specjaliści!

Ponad 4 000 pracowników w Polsce to nasz największy kapitał cenimy ich umiejętności i zdolności rozwijamypotencjał i szkolimy tak by wciąż mogli wytyczać nowe szlaki i kreować biznes farmaceutyczny w Polsce.
Analityk Internetowy - Wrocław
Obowiązki:
  • Analizowanie danych o ruchu na stronie internetowej i przygotowywanie rekomendacji biznesowych
  • Wychwytywanie trendów sprzedażowych wśród klientów
  • Wdrażanie tagów i zdarzeń pozwalających na analizę zachowań klientów
  • Obsługa Google Analytics, Google Tag Manager w odpowiedzi na bieżące potrzeby pracowników działu E-Commerce
  • Przygotowywanie przejrzystych raportów
  • Wsparcie w zakresie ustalania celów, monitorowania KPI, mierzenia skuteczności realizowanych projektów
  • Analiza ścieżki zakupowej klienta, rekomendowanie zmian i usprawnień
  • Rekomendowanie zmian na podstawie wniosków z analizy danych
  • Przygotowywanie rekomendacji UX na podstawie danych o zachowaniach klientów
  • Ścisła współpraca z interdyscyplinarnym działem E-commerce: specjalistami ds. marketingu, contentu, SEO, farmaceutami
  • Współpraca z analitykami internetowymi prowadzącymi projekty dla innych platform e-commerce w grupie
  • Raportowanie pracy do Dyrektora Działu E-Commerce
Oczekiwania:
  • 2-letnie doświadczenie w analityce internetowej po stronie agencyjnej lub w e-commerce
  • Zaawansowana znajomość narzędzi Google Analytics, Google Tag Manager, Microsoft Excel
  • Znajomość narzędzia Microsoft Power BI
  • Znajomość narzędzi Google Data Studio, Google Search Console, Google Ads i Facebook Ads (moduły odpowiadające za analitykę danych reklamowych, CTR)
  • Znajomość narzędzi typu Hotjar, Smartlook
  • Znajomość podstaw Javascript, HTML i CSS
  • Doświadczenie w przygotowywaniu testów A/B
  • Znajomość heurystyk UX, doświadczenie w analizie danych pomagających na poprawę usability strony
  • Znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym
  • Proaktywność, zadaniowe podejście do rozwiązywania problemów, umiejętność ustalania priorytetów zadań
  • Umiejętności komunikacyjne pozwalające na zrozumienie potrzeb biznesowych i przełożenie ich na rozwiązania analityczne
  • Umiejętność współpracy w rozproszonym zespole
  • Mile widziana znajomość problemu "single-page application" (SPA)
Oferujemy:
  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę
  • Możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Pakiet socjalny obejmujący ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną i kartę MULTISPORT


Pozostałe oferty pracy w firmie Apteka Dr.Max
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 08-12-2021
Wyświetleń: 198