Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Do wykorzystania
Firma: Orion NEXT Sp. z o.o. miejsce pracy: Wrocław
Firma usługowa poszukuje osoby na stanowisko:
Do wykorzystania
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:
- księgowanie wyciągów bankowych
- fakturowanie
- księgowanie dokumentów zakupowych
- udział w przygotowywaniu zamknięć, raportów miesięcznych/rocznych
- archiwizacja dokumentacji księgowej
- inne prace księgowe zlecone przez przełożonego
- przygotowywanie analiz i zestawień w programie Excel
- dekretowanie i wprowadzanie do sytemu dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującym planem kont
- Prowadzenie dokumentacji RODO
- Ważne: osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i prowadzenie sekretariatu co wiąże się z dodatkowym wynagrodzeniem
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie, najlepiej w zakresie rachunkowości, finansów, lub ekonomii
- Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku księgowym
- Bardzo dobra znajomość MS Office szczególnie Excel
- Dokładność, sumienność, terminowość, zaangażowanie.
Mile widziane
- Znajomość zagadnień z zakresu rozliczeń finansowych i księgowości w ZPCHR.
- Znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości oraz umiejętność praktycznego ich stosowania
- znajomość programów księgowych.
- Znajomość systemu operacyjnego ENOVA
Oferujemy:
- Umowa o pracę lub inna preferowana przez pracownika forma zatrudnienia.
- System premiowy
- Duża samodzielność w pracy
- Niezbędne narzędzia pracy: komputer stacjonarny, laptop, gsm.
- Refundację kosztów zajęć sportowych, językowych, etc. darmowy parking przy firmie
- Systematyczne specjalistyczne szkolenia z zakresu księgowości.
Praca Asystent/ka ds. Administracji dolnośląskie
Orion NEXT Sp. z o.o.
Praca Wrocław
Praca Asystentka Zarządu
Praca Do wykorzystania
Praca Asystent / Asystentka Wrocław
Praca Wałbrzych
Praca dolnośląskie
Praca Legnica
Pozostałe oferty pracy w firmie Orion NEXT Sp. z o.o.








Data dodania: 06-04-2022
Wyświetleń: 230
Wyświetleń: 230