kandydatów
Asystentka ds. obsługi cudzoziemców
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
1. Przygotowywanie dokumentów. 2. Monitorowanie spraw. 3. Składanie wniosków, dokumentów w urzędach. 4. Wprowadzanie danych, dokumentów do bazy. 5. Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w całego świata. Kontakt kandydatów z pracodawcą: wroclaw@exrelo.pl umowa na okres próbny 3 miesiace, kolejna na 1 rok
Wymagania konieczne:
Zawód: Pozostali pośrednicy usług biznesowych gdzie indziej niesklasyfikowani
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagania inne:
1) wykształcenie MINIMUM ŚREDNIE 2 staż pracy MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA W OBSŁUDZE KLIENTA 3) umiejętność specjalność Doświadczenie w zakresie legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce mile widziane Umiejętność pracy w zespole Wielozadaniowość Samodzielność i chęć uczenia się Komunikatywność i otwartość na kontaktach Bardzo dobra znajomość program MS Office Postawa proaktywna i podejście can do Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne; 4) inne (wpisać jakie) BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I POLSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE ZE WZGLĘDU NA MIĘDZYNARODOWY CHARAKTER PRACY. ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO NA POZIOMIE KOMUNIKATYWNYM BĘDZIE DODATKOWYM ATUEM. CZYNNE PRAWO JAZDY KAT. B MILE WIDZIANE
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 200