kandydatów
Finance manager
Firma: Fundacja ADRA w Polsce miejsce pracy: Wrocław
Finance manager jest odpowiedzialny za techniczną realizację wszystkich działań księgowych i finansowych projektów związanych z pomocą dla uchodźców z Ukrainy. Zapewni opracowanie danych finansowych, weryfikację budżetu, planowanie finansowe oraz raporty finansowe przy wsparciu koordynatorów projektów. Odpowiada za zarządzanie i weryfikację wszystkich procesów finansowych organizacji w zakresie projektów pomocy dla uchodźców, ich doskonalenie i zapewnienie zgodności z podręcznikiem procedur organizacji. Jest odpowiedzialny również za zarządzanie i nadzór nad umowami pracowniczymi i regulaminami zgodnie z krajowymi politykami i przepisami.
- Zadania kontroli finansowej i administracyjnej
- Rejestracja transakcji,
- Odpowiada za administrowanie rachunkiem pieniężnym, zapewniając zgodność z zatwierdzonym budżetem
- Wspieranie managera programu oraz prezesa w przygotowaniu budżetu na nowe wnioski i koncepcje, z regularnymi kontaktami z agencjami finansującymi z krótkimi i nieoczekiwanymi prośbami
- Zapewnienie prawidłowego przetwarzania budżetu, weryfikację zgodności i spójności pozycji wydatków, a także zgodność z obowiązującymi procedurami
- Ocena nowych potrzeb administracyjnych w odniesieniu do szacowanych działań
- Wsparcie w przygotowaniu modyfikacji budżetu dla różnych projektów przez cały rok
- Przygotowywanie okresowych i końcowych raportów finansowych i przedkładanie ich do zatwierdzenia program managerowi i prezesowi
- Aktualizacja sytuacji ekonomicznej i finansowej programu i powiązanych projektów pod kątem wydatków, środków, dostępnej gotówki i płynności
- Zapewnienie prawidłowego monitorowania budżetu misji i powiązanych projektów pod kątem wydatków, środków, dostępnej gotówki i płynności
- Nadzór nad kadrami i płacami w programie
- Wykształcenie ekonomiczne preferowane w obszarze księgowości i/lub finansów,
- Znajomość bardzo dobra języka angielskiego oraz polskiego,
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania ludźmi,
- Skrupulatność i samodzielność,
- Odporność na stres,
- Znajomość zasad rozliczania środków z dotacji,
- Chęć do stałego poszerzania swojej wiedzy i podejmowania nowych wyzwań,
- Doświadczenie przy prowadzeniu księgowości, kadr i płac.
- Ciekawą pracę z możliwością doskonalenia zawodowego,
- Osobisty rozwój,
- Zatrudnienie zgodnie z oczekiwaniami pracownika.
Pozostałe oferty pracy w firmie Fundacja ADRA w Polsce
Wyświetleń: 230