kandydatów
Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
Firma: Apteka Dr.Max miejsce pracy: Wrocław
Dr.Max Polska to druga największa sieć aptek w kraju należąca do międzynarodowego holdingu Dr.Max – lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i zagranicą ale nie byłoby to możliwe gdyby nie nasi pracownicy - najlepsi specjaliści!
Ponad 4 000 pracowników w Polsce to nasz największy kapitał cenimy ich umiejętności i zdolności rozwijamy potencjał i szkolimy tak by wciąż mogli wytyczać nowe szlaki i kreować biznes farmaceutyczny w Polsce.
O Ekspercie z iskrą w oku, kwiecie z kreatywnych pól
Dołącz do nas, czeka tutaj nasz natchniony chór!
Niech Twój umysł wszystkich olśni, taki marketingu los
Jest reklama i promocja – gdy Twój zabrzmi głos
Patrz, patrz – Lew Canneński biegnie z Effie sypiąc złote skry
Bo marketing jest na Maxa – gdy dołączysz do nas TY!
Wszechstronny marketingowcu, który zjadłeś zęby na komunikacji, sypiesz nowymi pomysłami jak z rękawa, kreatywność to Twoje drugie imię, piszesz ze swadą, mówisz jak natchniony, a w social media czujesz się jak u siebie. Odpowiesz (sobie i nam) na kilka ogromnie ważnych pytań i dołącz do nas!
Czy możesz się pochwalić działaniami employer brandingowymi zarówno zewnętrznymi jak i wewnętrznymi?
Czy realizowałeś/aś zadania z zakresu CSR?
Czy tworzyłaś/eś koncepcje kreatywne i strategiczne dla reklam online i offline – outdoor, telewizja, radio, online?
Czy nie masz problemu z pisaniem krótkich haseł reklamowych oraz dłuższych tekstów, których odbiorca nie porzuci w połowie czytania?
Czy pracowałeś/aś na dużych budżetach i nie boisz się wydawać pieniędzy?
- masz kilkuletnie doświadczenie w pracy w marketingu dużej organizacji lub agencji reklamowej
- współpracowałeś/aś z grafikami, umiesz zarządzać projektami i czasem pracy
- jesteś pomysłowa/y, nie boisz się wyzwań, znasz techniki i narzędzia marketingowe
- znasz i rozumiesz akronimy takie jak ATL, BTL, EB, CSR, GRP, OTH, CTR, CTA, OOH
- masz wysokie kompetencje kulturowe, znasz nie tylko memy, ale też to do czego referują (oraz rozpoznasz tekst źródłowy powyższej rymowanki!)
- znasz język Shakespeare’a, ale też np. ezopowy
- bez przeszkód poradzisz sobie w rozmowach, negocjacjach i współpracy z agencjami reklamowymi, drukarniami, domami mediowymi i innymi, którzy tylko czyhają na nasz budżet reklamowy
- jesteś osobą pozytywną, otwartą, bezpośrednią i szczerą, umiejącą słuchać i bronić własnych racji
- znajomość meandrów reklamowych branży farmaceutycznej
- znajomość branży Health&beauty
- doświadczenie w promocji aplikacji mobilnych i sklepów internetowych
- prawo jazdy
- uprawnień technika farmaceutycznego
- umiejętności pracy w zespole
- uprzejmości, komunikatywności I łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- zaangażowania w pracę
- otwartości, profesjonalizmu
- mile widziana znajomość programu KAMSOFT
- tworzenie i prowadzenie komunikacji firmy (wewnętrznej i zewnętrznej, online i offline)
- realizacja strategii employer brandingowej
- współpraca z grafikami, tworzenie materiałów reklamowych i promocyjnych
- praca koncepcyjna, kreowanie nowych pomysłów reklamowych i komunikacyjnych w obszarach m.in. aptek stacjonarnych, internetowych, aplikacji mobilnych, drogerii
- copywriting,
- tworzenie niestandardowych narzędzi i akcji promocyjnych oraz konkursów dla pracowników i klientów
- komunikacyjne wsparcie działów operacyjnego i handlowego
- nadzór nad kampaniami reklamowymi (TV, radio, outdoor, online), współpraca z agencjami, drukarniami, domami mediowymi
- tworzenie (merytoryczne) i aktualizowanie stron internetowych (wordpress)
- kreowanie i produkcja ciekawych gadżetów reklamowych
- współtworzenie i promocja eventów promocyjnych
- współpraca z influencerami
- nadzór nad budżetem
Pozostałe oferty pracy w firmie Apteka Dr.Max
Wyświetleń: 191