Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik oddziału

Firma: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 102618

Warunki pracy

- praca w siedzibie Urzędu,


- praca w terenie,


- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na I piętrze z dostępem do światła dziennego,


- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,


-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,


-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,


-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

Zakres zadań

  • kierowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy Oddziału,
  • koordynowanie, we współpracy z Rzecznikiem Prasowym Wojewody, komunikacji z mediami oraz przedstawicielami biur prasowych ministerstw,
  • organizowanie i koordynowanie wydarzeń medialnych z udziałem Wojewody Dolnośląskiego (konferencje prasowe, spotkania z przedstawicielami rządu i samorządowcami, spotkania ze służbami, administracją zespoloną, niezespoloną, instytucjami państwowymi),
  • koordynowanie, w porozumieniu z Rzecznikiem Prasowym Wojewody, spraw związanych z przekazywaniem informacji do mediów oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania dziennikarzy, w porozumieniu z Dyrektorami pozostałych komórek organizacyjnych Urzędu,
  • koordynowanie przebiegu wizyt przedstawicieli państwa i rządu pod kątem obsługi medialnej,
  • dbanie o wizerunek Wojewody w mediach, zarówno poprzez przygotowywanie oraz przekazywanie do mediów informacji dotyczących pracy Wojewody, jak i reagowanie na krytykę wyrażoną w mediach,
  • prowadzenie działań informacyjnych w sytuacjach kryzysowych, zgodnie z Wojewódzkim Planem Zarządzania Kryzysowego,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji społecznej,
  • znajomość ustawy prawo prasowe,
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
  • biegła znajomość mediów społecznościowych,
  • biegła znajomość rynku mediów,
  • umiejętność komunikacji pisemnej,
  • komunikatywność,
  • umiejętność kierowania zespołem pracowników.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 14-07-2022
    Wyświetleń: 157