Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 104480
Warunki pracy
- stanowisko pracy znajduje się na II kondygnacji budynku
- praca wykonywana w pozycji siedzącej przy oświetleniu naturalnym i sztucznym - praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych: drukarka, kserokopiarka, faks
- w budynku brak windy oraz podjazdów dla osób niepełnosprawnych natomiast znajduje się jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- prowadzenie sekretariatu Referatu II celem zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania,
- obsługa korespondencji wpływającej i wysyłanej za pośrednictwem aplikacji E-komenda, E-nadawca oraz obsługa korespondencji bieżącej celem zapewnienia terminowej realizacji obiegu dokumentów
- wprowadzanie danych do Systemu Wspomagania Obsługi Policji w zakresie spraw kadrowych celem zachowania terminowości realizacji spraw
- prowadzenie ewidencji oraz koordynowanie zagadnień w zakresie urlopów i zwolnień lekarskich oraz realizacja zagadnień dotyczących badań profilaktycznych pracowników cywilnych i funkcjonariuszy Wydziału w celu zachowania bieżącej analizy wykorzystania urlopów i ciągłości zdolności do pracy na określonych stanowiskach
- sporządzanie zbiorczych zestawień druków L-4 funkcjonariuszy w celach sprawozdawczych
- wprowadzanie danych do internetowego Systemu Ewidencji Mandatów PUE-Mandaty w celu rejestracji mandatów karnych w programie
- archiwizowanie wytworzonych w Referacie II dokumentów oraz przekazywanie ich do Składnicy Akt Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego przechowywania
- pod nieobecność pracownika sekretariatu w zastępstwie peowadzenie sekretariatów wchodzących w skład Wydziału celem zachowania ciągłości jego funkcjonowania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku kancelaryjno - biurowym
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność,
- umiejętność stosowania przepisów
- znajomość obsługi programów biurowych i komputerowych
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli poufne albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r., o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Legnica
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Wałbrzych
Praca Inspektor
Praca Wrocław
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Wrocław
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Data dodania: 18-08-2022
Wyświetleń: 148
Wyświetleń: 148