Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik ds. zamówień
Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A miejsce pracy: Wrocław
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogikolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemycałą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienieponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. zamówień
Wrocław
Numer referencyjny:
WZ/IR/85/06/22
WZ/IR/85/06/22
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej,
- sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym i udzieleniu zamówienia publicznego w celu wykonania dyrektyw, postanowień, przepisów, w oparciu o które prowadzone jest postępowanie,
- udział w pracach Komisji Przetargowej wraz ze sporządzeniem protokołu z postępowania,
- przygotowywanie dokumentów z postępowania przetargowego dla organów kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w celu: możliwości udzielenia zamówienia, uznania wydatków za kwalifikowane, potwierdzenia prawidłowości przebiegu procedury przetargowej,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w drodze zamówienia publicznego celem finalizacji procedury przetargowej,
- współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu procedur w celu dostosowania do wymagań legislacyjnych i organizacyjnych,
- przekazywanie danych w zakresie procedur przetargowych celem spełnienia wymogów sprawozdawczych.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata w specjalności zamówienia publiczne,
- wiedza zawodowa w zakresie negocjacji,
- bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Praca Specjalista ds. przetargów
Praca Specjalista ds. Zakupów Wrocław
Praca Wrocław
Praca Pracownik ds. zamówień
Praca Specjalista ds. zamówień publicznych dolnośląskie
Praca Legnica
Praca Wałbrzych
Pozostałe oferty pracy w firmie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Data dodania: 12-10-2022
Wyświetleń: 182
Wyświetleń: 182