Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Referent / Referentka ds. ewidencji aparatury i obsługi administracyjnej
Firma: Politechnika Wrocławska miejsce pracy: Wrocław
Dział Aparatury Politechniki Wrocławskiej poszukuje osób na stanowisko:
Referent / Referentka ds. ewidencji aparatury i obsługi administracyjnej
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: DA/R/74/2022
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną oraz ewidencję aparatury, urządzeń oraz wartości niematerialnych i prawnych w Dziale Aparatury.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie rejestru zamówień do MNiSW dot. 0% stawki VAT oraz prowadzenie procedury uzyskania zaświadczeń z MNiSW,
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- przygotowywanie dokumentacji, przekazywanie jej do dekretacji oraz archiwizowanie zgodnie z bieżącymi potrzebami działu,
- gospodarowanie środkami trwałymi ( aparaturą i urządzeniami) oraz wartościami niematerialnymi i prawnymi będącymi w użytkowaniu administracji uczelni,
- prowadzenie bieżącej rejestracji, ewidencji aparatury i urządzeń oraz wartości niematerialnych i prawnych w książkach inwentarzowych,
- opracowywanie i przekazywanie dokumentów źródłowych związanych z ewidencją aparatury i urządzeń,
- ewidencjonowanie i bieżąca aktualizacja informatycznej bazy danych środków trwałych w tym wartości niematerialnych i prawnych,
- wypożyczanie na podstawie rewersów mienia (maszyn i urządzeń) oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz prowadzenie ewidencji rewersów,
- uaktualnianie rewersów urządzeń i aparatury, w tym wartości niematerialnych i prawnych będących w użytkowaniu jednostek organizacyjnych uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- nadzorowanie właściwego wykorzystywania powierzonego mienia celem określenia dalszej przydatności, sprzedaży, kasacji i przekazania do utylizacji,
- odbiór zbędnej aparatury i urządzeń od jednostek organizacyjnych uczelni i właściwe jej zabezpieczenie w trakcie odbioru i przewozu przed zniszczeniem, uszkodzeniem i kradzieżą,
- prowadzenie bieżącej ewidencji dokumentacji odbioru zbędnej aparatury i urządzeń z jednostek organizacyjnych uczelni,
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi uczelni w zakresie swojej działalności.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie techniczne,
- co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego,
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
- mile widziane doświadczenie w pracy na uczelni wyższej oraz obsługi programy TETA-Edu,
- umiejętność pracy w zespole,
- zaangażowanie i umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- odpowiedzialność, dokładność.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- szkolenia umożliwiające dalszy rozwój i podnoszenie kwalifikacji,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- pakiet świadczeń dodatkowych (13-tka, dofinansowanie do wypoczynku).
Praca Specjalista ds. Księgowości Wrocław
Politechnika Wrocławska
Praca Wrocław
Praca Wałbrzych
Praca Fakturzystka
Praca Referent / Referentka ds. ewidencji aparatury i obsługi administracyjnej
Praca Legnica
Pozostałe oferty pracy w firmie Politechnika Wrocławska
Data dodania: 02-11-2022
Wyświetleń: 165
Wyświetleń: 165