kandydatów
Specjalista ds. mediów
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
kreowanie i planowanie strategii kampanii marketingowych w mediach interaktywnych; wykorzystywanie potencjału mediów interaktywnych do powiększania znajomości marki i produktów; monitorowanie i aktywne reagowanie na informacje dotyczące marek i produktów firmy w Internecie; podejmowanie działań na rzecz optymalizacji prowadzonej interaktywnej kampanii, np. na Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, platformy blogowe itp.; aktualizowanie informacji oraz tworzenie strategii komunikacyjnych w ramach mediów interaktywnych; sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii, praca w godz. 9:00-17:00, Zatrudnienie na czas nieokreślony
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: obsługa komputera i wykorzystanie internetu
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe; minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w marketingu internetowym, mediach cyfrowych, obsługa komputera i wykorzystanie internetu, język angielski C1 w mowie i piśmie
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 13 166,67 do 13 166,67 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 132