kandydatów
Pracownik administracyjno-biurowy
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
• wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy; • planowanie i organizacja spotkań, konferencji, szkoleń, prowadzenie kalendarza spotkań biznesowych itp.; • przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji; • sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową; • obsługiwanie urządzeń biurowych (szeroko pojmowanych); • porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji firmowej lub urzędowej; umowa zlecenie, ilość godzin w miesiącu około 160, praca w godzinach 8:00-16:00 zatrudnienie na okres 3 lat
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Wymagania inne:
wykształcenie średnie, staż pracy 3 m-ce, obsługa komputera, dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, jęz. angielski B2
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 21,87 do 21,87 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 131