kandydatów
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
- Odpowiadanie na pytania dotyczące produktów i usług firmy; - Zapewnienie proaktywnego kontaktu z klientami; - Rozwiązywanie problemów technicznych; - Zbieranie i analizowanie opinii klientów; - Śledzenie kluczowych wskaźników wydajności i metryk; - Budowanie i utrzymywanie zaufania w relacjach zespołów wsparcia z klientami; - Obsługa programów zwiększających efektywność pracy takich jak Confluence, JIRA. Praca w godzinach: 8:00-17:00. Przewidywany okres zatrudnienia: czas nieokreślony.
Wymagania konieczne:
Zawód: Pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: obsługa klientów internetowych
Wymagania inne:
wykształcenie: wyższe, staż pracy: 3 lata, znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (obsługa klienta zagranicznego), znajomość języka filipińskiego lub innego języka azjatyckiego będzie dodatkowym atutem, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, obsługa klientów internetowych, obsługa programów Confluence oraz ServiceNow, obsługa programu JIRA
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 260 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 133