kandydatów
Specjalista ds. hr i administracji
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Siechnice
Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników. Współpraca z agencjami pracy tymczasowej. Organizacja wdrożeń i szkoleń dla pracowników. Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych. Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów firmowych. Praca na czas określony: 3 lata Godziny pracy 7:00 - 15:00
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie program PwerPoint, Excel, Word, Outlook)
Uprawnienia: Doświadczenie na podobnym stanowisku
Uprawnienia: bardzo dobra komunikacja interpersonalna
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe, staż pracy 6 miesięcy na podobnym stanowisku, bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie program PwerPoint, Excel, Word, Outlook), bardzo dobra komunikacja interpersonalna, język angielski na poziomie B2 w mowie i piśmie w celu porozumiewania się z przełożonymi język ukraiński lub rosyjski na poziomie komunikatywnym na potrzeby wdrażenia pracowników tymczasowych
Miejsce pracy:
Siechnice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 128