Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik / Kierowniczka Działu Utrzymania Ruchu

Firma: Politechnika Wrocławska miejsce pracy: Wrocław

Politechnika Wrocławska poszukuje osób na stanowisko:

Kierownik / Kierowniczka Działu Utrzymania Ruchu
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: DUR/KD/39/2023

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie i koordynowanie pracy Działu Utrzymania Ruchu.

 

Zakres obowiązków:
  • zarządzanie Działem zatrudniającym ok. 60 pracowników,
  • nadzór nad stanem i utrzymaniem w sprawności uczelnianych sieci, instalacji i związanych z nimi urządzeń w branży elektrycznej i sanitarnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami (Prawo Energetyczne, Ustawa o Dozorze Technicznym, prawo Budowlane),
  • dokonywanie sprawdzeń technicznych i odbiorów dla nowych i istniejących obiektów i instalacji,
  • zapewnienie ciągłości w zakresie utrzymania w sprawności instalacji oraz sieci wraz z ich wyposażeniem i urządzeniami,
  • nadzór nad eksploatacją infrastruktury elektrycznej nN, SN, sanitarnej, w tym zakresie HVAC, urządzeń dźwigowych oraz systemów ppoż. min. SAP, DSO,
  • koordynowanie wydawania Techniczych Warunków Przyłączeń do sieci i instalacji uczelnianych dla nowych urządzeń, instalacji podczas prac inwestycyjnych i remontowych,
  • koordynowanie i opiniowanie dokumentacji inwestycyjnej i projektowej oraz programów funkcjonalno-użytkowych,
  • nadzór nad pracą Zespołu Obsługi Gwarancyjnej oraz Sekcji Kolei Linowej,
  • przygotowanie merytorycznych dokumentów przetargowych w zakresie dotyczącym eksploatacyjnych przeglądów, konserwacji, serwisów i napraw,
  • planowanie przeglądów okresowych, zabiegów eksploatacyjnych pod względem merytorycznym, organizacyjnym oraz kosztowym,
  • koordynowanie prac z działaniami innych pionów, w tym uzgadnianie z jednostką nadrzędną działań dotyczących wspólnej infrastruktury technicznej,
  • organizowanie zakupów energii elektrycznej i pozostałych mediów niezbędnych do funkcjonowania zakładu,
  • zarządzanie umowami o dostawy ciepła, energii, wody i odprowadzanie ścieków,
  • kompletowanie dokumentacji ruchowej (projekty powykonawcze, paszporty, instrukcje obsługi, protokoły przeglądów, napraw).
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • min. 10-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze technicznego zarządzania nieruchomościami,
  • umiejętność planowania i zarządzania pracą zespołu (min. 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych),
  • znajomość ustaw: prawo pracy, prawo budowlane, kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych,
  • umiejętność obsługi klientów oraz dobrej komunikacji,
  • inicjatywa, odpowiedzialność, kreatywność, zaangażowanie oraz rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
  • praktyczna umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Excel, Word),
  • umiejętność podejmowania decyzji, zarządzania i organizacji pracy własnej i zespołu,
  • umiejętność zarządzania personelem, oparta na motywowaniu i organizowaniu pracy zespołu,
  • odporność na stres, zdolności analityczne, duża samodzielność, uczciwość i odpowiedzialność,
  • myślenie strategiczne i wysokie zdolności menadżerskie.
Mile widziane:
  • min. 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach/funkcjach związanych z utrzymaniem i rozwojem obszarów technicznych,
  • techniczne doświadczenie zawodowe w zakresie utrzymania infrastruktury technicznej,
  • techniczne doświadczenie zawodowe w utrzymaniu ruchu w obiektach użyteczności publicznej, komercyjnych,
  • uprawnienia budowlane i/lub projektowe,
  • doświadczenie zawodowe w pracy w środowisku Zamówień Publicznych (od strony Zamawiającego),
  • przebyte i udokumentowane branżowe kursy i szkolenia,
  • znajomość praktycznych aspektów procesu inwestycyjnego.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
  • pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
  • atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów językowych i studiów, certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
  • możliwość udziału w konferencjach i spotkaniach z naukowcami,
  • możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Bieg Firmowy, Impreza Mikołajowa).
Politechnika Wrocławska w procesie rekrutacji będzie przetwarzać dane osobowe a szczegółowe informacje o tym przetwarzaniu przedstawione zostały w formularzu rekrutacyjnym. Z informacjami tymi koniecznie należy się zapoznać przed zapisaniem swoich danych i przed udostępnieniem ich Uczelni. W przypadku złożenia CV z pominięciem formularza rejestracyjnego Kandydat powinien potwierdzić że miał możliwość zapoznania się z przedstawionymi mu w formularzu rekrutacyjnym informacjami o przetwarzaniu danych osobowych.


Pozostałe oferty pracy w firmie Politechnika Wrocławska
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 24-04-2023
Wyświetleń: 145