Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 120151
Warunki pracy
- praca na I piętrze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuch i sprawności obu rąk,
- budynek jest częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- Ewidencjonuje pisma wpływające i wypływające do i z sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu oraz Zastępców Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu w systemie E-komenda i SWOP w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów oraz realizacji zadń.
- Obsługuje pocztę elektroniczną przesyłaną na skrzynkę Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu.
- Prowadzi terminarz spotkań Kierownictwa Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwej organizacji pracy oraz uczestniczy w spotkaniach i naradach Komendanta Miejskiego Policji i Zastępców Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu w celu dokumentowania ich przebiegu i sporządzania protokołów.
- Prowadzi w zastępstwie obsługę kancelarii jawnej w KMP we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
- Redaguje oraz sporządza pisma, listy okolicznościowe, zaproszenia na polecenie Kierownictwa Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu wsparcia bieżącej pracy kierownictwa.
- Archiwizuje wytworzone dokumenty.
- Uczestniczy w pracach komisji i zespołów powoływanych przez Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu w celu realizacji zadań związanych z okresowymi inwentaryzacjami.
- Obsługuje wszystkie urządzenia biurowe znajdujące się w sekretariacie, a zwłaszcza komputera, telefonu, faxu w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "poufne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność,
- znajomość obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Legnica
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Inspektor
Praca dolnośląskie
Praca Wrocław
Praca Wałbrzych
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Data dodania: 30-04-2023
Wyświetleń: 116
Wyświetleń: 116