kandydatów
Starszy specjalista ds. wsparcia aplikacji biznesowych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Pierwszy punkt kontaktu dla klientów potrzebujących technicznego wsparcia; Prowadzi zdalne rozwiązywanie problemów używając technik diagnostycznych i trafnych pytań; Przekierowywanie nierozwiązanych problemów do następnych poziomów wsparcia personelu; Identyfikowanie błędów i sugerowanie możliwych usprawnień narzędzi; Przekazywanie feedback’u lub sugestii klientów wewnętrznemu zespołowi. Praca w środowisku angielskojęzycznym. Forma umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony, praca w godzinach od 9.00-17.00
Wymagania konieczne:
Zawód: Pozostali technicy wsparcia informatycznego i technicznego
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe wymagań: 2 lata dośw. na stanowisku w dz. obsługi technicznej w branży IT + Umiejętność szybkiego identyfikowania problemów i znajdowania rozwiązań. Znajomość ogólnych zasad funkcjonowania oprogramowania, sieci komputerowych, aplikacji i systemów. Bardzo dobre zdolności komunikacyjne. Doskonała znajomość Jira Service Desk, XML, zarządzania konfiguracją; znajomość języka angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 9 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 133