Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 121364
Warunki pracy
- praca w siedzibie urzędu, praca w terenie (podległe jednostki, piwnice, garaże, wiaty)
Zakres zadań
- koordynuje i nadzoruje poprzez wyrywkowe kontrole, pracę powołanych komisji inwentaryzacyjnych, w celu ustalenia stanu faktycznego majątku i jego wartości w terminach określonych ustawą o rachunkowości. Czasowo koordynuje pracę znacznej liczby osób podległych merytorycznie (np. uczestniczących w procedurze inwentaryzacji – ok. 60 osób)
- weryfikuje otrzymaną dokumentację, formułuje wnioski dotyczące Rozliczenia ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych, ujmując je w sprawozdaniu przedkładanym kierownikowi jednostki celem zatwierdzenia
- planuje i przewodniczy pracom przy likwidacji majątku, sprzedaży w trybie przetargu, sporządza dokumentacje w tym zakresie – protokoły likwidacji, dokumentacje przetargu, aukcji w celu zapewnienia właściwego sposobu i trybu gospodarowania mieniem oraz wystawienia dowodów rozchodu przez właściwe wydziały merytoryczne umożliwiające wyksięgowanie składników majątku
- opracowuje projekty aktów prawnych dotyczących przeprowadzanych i inwentaryzacji, likwidacji sprzedaży w trybie przetargów (aukcji) składników majątku oraz przygotowuje projekty planów inwentaryzacji, likwidacji w celu realizacji wyszczególnionych zadań oraz zagwarantowania ustawowych terminów, odpowiednich metod w przypadku inwentaryzacji
- przeprowadza szkolenia członków komisji (zespołów) inwentaryzacyjnych i osób odpowiedzialnych materialnie za powierzone mienie oraz udziela instruktażu w trakcie prac, doradza w sytuacjach problemowych w celu zapewnienia prawidłowego wykonania czynności inwentaryzacyjnych
- dokonuje wyrywkowych kontroli czynności likwidacji składników majątku (wielkogabarytowych) w jednostkach Policji woj. dolnośląskiego celem nadzoru prawidłowo przeprowadzonej procedury likwidacji mienia
- tworzy, ewidencjonuje i rozlicza druki inwentaryzacyjne (ścisłego zarachowania), prowadzi obsługę kancelaryjno-biurową zespołu, archiwizuje i przekazuje akta spraw do archiwum celem zapewnienia prawidłowej pracy oraz właściwego obiegu dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w administracji
- znajomość i umiejętność stosowania ustawy o rachunkowości
- znajomość problematyki dotyczącej technik oraz organizacji procesu inwentaryzacji
- znajomość przepisów i zagadnień w zakresie gospodarki składnikami majątku, w tym procedur organizowania przetargów i aukcji
- umiejętności rozwiązywania konfliktów
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe
- przeszkolenie: z zakresu zasad przygotowania, przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia z zakresu inwentaryzacji
Praca Inspektor
Praca Wrocław
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Wrocław
Praca Legnica
Praca dolnośląskie
Praca Wałbrzych
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Data dodania: 25-05-2023
Wyświetleń: 126
Wyświetleń: 126