Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 122299

Warunki pracy

- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku


- praca wymaga szczególnej koncentracji i umiejętności komunikacji


- praca pod presją czasu


- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk


- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy


- praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu


- obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, drukarka, fax, telefon)


- budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę


- praca na poziomie III piętra

Zakres zadań

  • prowadzi ogół spraw związanych z gospodarowaniem sprzętem gospodarczym dla jednostek organizacyjnych Policji, w zakresie środków trwałych i pozostałych środków trwałych
  • prowadzi ogół spraw związanych z gospodarowaniem wyposażeniem kwaterunkowym, w zakresie niskocennych składników majątku i materiałów
  • prowadzi ewidencję główną w systemie SWOP ST i SWOP GM, w zakresie opisanym w pkt. 1 i 2
  • zaopatruje komórki organizacyjne Policji woj. dolnośląskiego, w ramach posiadanych środków, zgodnie z ustalonymi potrzebami oraz prowadzi plan potrzeb
  • realizuje zakupy sprzętu i wyposażenia, w ramach postępowań przetargowych oraz na platformie Open Negus, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
  • przyjmuje sprzęt i wyposażenie w obrocie bezgotówkowym tj. w formie darowizny, nieodpłatnego otrzymania oraz dostaw centralnych
  • porównuje stany ewidencji głównej ze stanami ewidencyjnymi komórek oraz jednostek organizacyjnych KGP (1 raz w roku kalendarzowym) z jednoczesnym dokonywaniem stosownych zapisów księgowych
  • przygotowuje inwentaryzację i wybrakowania a także prowadzi postępowania szkodowe oraz napraw, serwisowania i przeglądów sprzętu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • dobra znajomość przepisów dotyczących stanowiska pracy z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych oraz gospodarki kwatermistrzowskiej
  • komunikatywność
  • znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 13-06-2023
    Wyświetleń: 157